January 30, 2023

Sports Academy

Slick Sports

Колико је ефикасан лични тренинг

Ако желите да се оспособите, размислите о томе да ли је најбољи начин да унајмите личног тренера. Било да сте нови у вежбању или је теретана ваш други дом, заједнички рад са личним тренером може вам помоћи да остварите своје циљеве у вези са здрављем и фитнесом.

Постоје различити разлози зашто људи бирају личне тренере. Ако желите да развијете персонализовани програм који ће подржати циљеве губитка тежине, доћи у форму или мислите да бисте имали користи од додатне одговорности или инструкција, лични тренер би могао бити одлична опција.

Лични тренери раде један на један са вама како би развили угодну рутину тренинга, помогли у техници, осигурали да безбедно користите све своје мишићне групе, и још. Одговорност одржавања заказаног састанка са својим тренером може вам помоћи да останете на правом путу и ​​постигнете своје циљеве. И искусни вежбачи који желе да се додатно изазову и почетници којима је потребна помоћ при почетку могу имати велике користи од рада са личним тренером.

Ко жели да ради доследно годинама, а да никада не види резултате? Нико. Међутим, многи људи редовно вежбају, али никада не доживе приметно смањење масти или раст мишића. Можда би им требала помоћ.

Позитивни ефекти личног тренера

1. Повећава одговорност

Једноставно извођење вежби и њихово доследно извођење може бити једна од најтежих компоненти одржавања плана вежбања. Ако бисте радије остали у кревету или се опустили на каучу, много је вероватније да ћете прескочити ако неко не очекује да га сретнете у теретани.

Рад са личним тренером ће вам дати мотивацију која вам је потребна за вежбање. Поред тога, могли бисте открити да вас рад са тренером чини напорнијим него што радите сами. Да ли сте икада чули фразу: „Путујте заједно ако желите да одете далеко?“ Бројне студије су показале да се шансе особе за успех у постизању својих фитнес и здравствених циљева повећавају са нивоом њихове помоћи.

Једна студија из претходних 11 година испитала је колико су се учесници успешно придржавали својих планова за мршављење. Откривено је да је већа вероватноћа да ће људи истрајати у свом програму мршављења ако имају већу одговорност.

2. Научите да разумете однос тела, кондиције и здравља

Вероватно стекнете знање из времена које сте провели са личним тренером, због чега се знојите.

Тренери добијају сертификате, што имплицира да знају о људској физиологији, механици тела, модификацији понашања, науци о вежбању и другим темама. Они вас могу научити како да изводите вежбе са правом техником, да користите специјалну опрему и које вежбе су најбоље за вас.

Осим тога, они вас могу образовати о напреднијим питањима здравља и фитнеса који ће подржати вашу сталну посвећеност здравом начину живота. Али хајде да се неко време фокусирамо на једну вежбу. Замислите чучањ, наизглед једноставан, али веома суптилан покрет.

Положај ваше главе, горњег и доњег дела леђа, карлице, поравнање колена и стопала су само неке од бројних варијабли у игри. На сваки од њих утиче степен ваше кондиције, механика тела, циљеви и други фактори. Имати личног тренера који ће вам показати правилан облик и положај је непроцењиво. Они могу осигурати да вежбате што је могуће ефикасније за своје тело. Радећи ово, вероватно ћете добити боље резултате и смањити ризик од повреде.

извор имг: вордпресс.цом

3. Помаже у постављању циљева

Да ли сте икада поставили висок циљ за своје здравље и кондицију, као што је жеља да трчите маратон или да смањите 20 фунти (9 кг), само да не бисте га остварили? На основу ваших јединствених искустава и талената, лични тренер може вам помоћи да поставите разумне и изводљиве циљеве, помажући вам да напредујете на том путу. Имати циљ када сте на а фитнес путовањебез обзира колико велики или мали може бити од суштинског значаја за одржавање инспирације, чак и ако је све што желите да будете активни или да се осећате боље.

4. Добићете прилагођену стратегију.

Можете пронаћи бројне странице са вежбама или програмима које можете пратити брзим Гоогле претрагама, али то не значи да су они идеалан избор за вас. Можете бити сигурни да ћете имати персонализовану стратегију која ће вам помоћи да постигнете своје циљеве ако унајмите личног тренера.

Свако је јединствен, па су и свачије способности и потребе за вежбањем посебне. Ово може укључивати покушај опоравка од претходне повреде или фобије која утиче на то где и како вежбате. Овде стручност личног тренера може значајно побољшати ваш режим вежбања.

5. Флексибилан формат и распоред

имг извор: хеартстаппс.цом

Шта год вам најбоље одговара, можете имати личне сесије са личним тренером у теретани једном недељно, више пута недељно или чак месечно. Додатно преовладавајући данас је виртуелни лични тренинг.

Овим методом вежбате код куће док комуницирате путем видео конференције са својим тренером, који ће вам дати упутства за вежбање на вашем телефону или лаптопу. такође, МиПТХуб.нет софтвер вам може помоћи да останете фокусирани на вежбу коју желите да изведете.

Сесије ће бити прилагођене вашим индивидуалним циљевима и обично трају 30 до 60 минута. Без обзира на ваше физичке способности, ниво искуства, географију или финансијску ситуацију, постоји лични тренер за вас.

6. Подстиче варијације у вежбама

Када је у питању вежбање, можда сте створење навике које доследно гравитира истим машинама у теретани или изводи исте рутине код куће.

Ваше шансе да вам досади и досегнете плато се смањују када вас лични тренер уведе у нове активности које можда никада нисте пробали или никада не бисте покушали сами.

Можда би било корисно променити ствари. Улагаћете ментални и физички напор док тестирате обрасце кретања вашег тела. Поред тога, можда ћете открити нешто што обожавате. А чак и ако не, биће вам драго што сте покушали.

7. Савети о исхрани

Пошто квалификовани лични тренер није нутрициониста или дијететичар, они не могу легално понудити клијентима са здравственим проблемима планове оброка или друге детаљне савете о исхрани.

Личним тренерима је дозвољено да понуде опште смернице за исхрану, које би многим купцима могле бити од помоћи док путују својим путем ка фитнесу и здрављу. Без обзира да ли желите да смршате, повећате мишиће или радите обоје, ваша исхрана је кључна.

Исходи којима тежите у теретани могу се појачати разумевањем колико протеина треба да конзумирате, како да укључите више воћа и поврћа у своје оброке, или чак колико воде треба да пијете сваки дан.

Парадокс гојазности, почетни губитак тежине, одржавање тежине и превенција добијања на тежини биле су све теме обухваћене прегледом из 2015. Показало се да само вежбање није ефикасно за губитак тежине и да су најбољи резултати постигнути када се тренинг комбинује са ограничењем калорија. Консултујте свог личног тренера за предлоге и упутства док радите на својој исхрани.

8. Побољшава ментално здравље

Лични тренери могу да вам помогну на много начина у погледу вашег менталног здравља. Један је да велики број истраживања показује благотворне ефекте вежбања на стања менталног здравља, укључујући анксиозност и депресију.

Вежбање побољшава расположење и когнитивне функције, смањује стрес и повећава доток крви у мозак. Доживећете ове предности ако често радите са тренером. Одавно је познато да физичка активност помаже код проблема менталног здравља као што је депресија, а многи медицински стручњаци је преписују као третман.

9. Подстиче усвајање здравог начина живота

Лични тренер уз себе може вам помоћи да створите доживотне здраве навике. Према једној студији, 43% свакодневних активности људи обављају док размишљају о нечем другом.

Ово имплицира да ћете можда имати теже да видите ефекте ако намерно не укључите та добра понашања – користите степенице уместо лифта, бирате воду уместо соде и спавате осам сати сваке ноћи.

Тренер може да вас подржи док вршите ова прилагођавања једно по једно и води вас око свих потенцијалних препрека. Најбоља стратегија за овладавање променом навика је да почнете са малим и градите своје успехе, а компетентан лични тренер ће вас водити кроз овај процес.

имг извор: сбхни.орг

10. Помажу у обликовању ваше форме.

Можда би било од велике користи имати искусног личног тренера уз раме када научите правилно држање и технику. Лични тренер ће се побринути да клијенти изводе вежбе ефикасно и прецизно како би максимизирали резултате.

Добра форма је такође кључна када завршавате вежбе да бисте смањили ризик од повреда. Многи људи годишње пате од великих повреда због вежбања без одговарајућег тренинга, што може имати дугорочне последице по њихово здравље и кондицију.

Ваш режим вежбања ће бити много успешнији, а ниво ризика ће бити значајно смањен ако се неко научи како да обавља одређене дужности.

Док ће неким људима можда бити потребна мања прилагођавања вежби за које нису били свесни да раде лоше, други ће можда морати да почну од почетка, учење основа и стицање знања и самосвести за разматрање њихове форме. Ваш тренер ће моћи да одреди шта вам је потребно и водиће вас у сваком случају.

11. Помажу вам у стварању дугорочних, остваривих циљева.

имг извор: суннихеалтхфитнесс.цом

Многи људи који почну да вежбају предвиђају да ће брзо постићи своје циљеве, као што су повећана укупна снага, побољшана снага језгра и губитак тежине. Али за ове ствари је потребно време, а ако су ваша очекивања нереална, лако је изгубити мотивацију када не успете одмах.

Ако уложите неопходан напор, лични тренер ће моћи да вас држи на правом путу да постигнете своје циљеве и да вам помогне да поставите разумне циљеве које можете да постигнете. На пример, рад на свом срцу не укључује само извођење 100 трбушњака дневно током једног месеца ако желите да добијете „бикини тело“ за лето.

Закључак

Лични тренер вам може пружити ресурсе и охрабрење које су вам потребне да постигнете циљеве здравља и фитнеса. Рад са неким би могао бити вриједан труда јер они могу понудити подршку, одговорност, знање и прилагођени план напада.